.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس متخلف شناخته شد
معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس متخلف شناخته شده است، گفت: بانک شهر و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران تا پایان سال خسارت میلیاردی خود را از پرسپولیس دریافت می‌کنند.

حسین محمد پورزرندی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد میلیاردی خود را به صورت یک‌طرفه و البته غیرقانونی با بانک شهر و شرکت‌های تابعه شهرداری لغو کرده است، گفت: این موضوع در کمیسیون ماده ۳۸ بررسی شد.
معاون مالی اداری شهرداری تهران ادامه داد: در کمیسیون ماده ۳۸ اختلاف شهرداری و شرکت‌های زیرمجموعه آن با پیمانکاران و افراد طرف قراداد بررسی می‌شود.
وی افزود: شهرداری، شورای شهر، نماینده‌ای از قوه قضاییه و نماینده‌ای از فرمانداری یا استانداری در این کمیسیون عضو هستند.
به گفته پورزرندی، در این کمیسیون باشگاه پرسپولیس به دلیل لغو یک‌طرفه قرارداد متخلف شناخته شد و باید خسارت طرف مقابل را پرداخت کند.
معاون مالی اداری شهرداری تهران گفت: تا پایان سال باشگاه پرسپولیس باید بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرداری تهران بابت لغو یک طرفه قرارداد پرداخت کند.
وی تأکید کرد: حتما این پول را از پرسپولیس خواهیم گرفت چرا که از عوارضی که از مردم دریافت کرده‌ایم این پول داده شده است.
به گزارش فارس، دو تیم مطرح و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال بر اساس توافق نامه موجود با بانک شهر در قبال برخورداری از حمایت میلیاردی این بانک متعهد شده بودند تا از تبلیغات و لوگوهای انحصاری شهرداری تهران برای یک فصل بر روی پیراهن های بازیکنان در جریان بازی های لیگ استفاده کنند اما باشگاه پرسپولیس دراقدامی یک جانبه و خارج از قرارداد از نشان کارخانه دیگری بر روی پیراهن این تیم استفاده کرده است و بانک شهر و شرکت‌های تابعه شهرداری اقدام به پیگیری برای بازپس گیری الباقی پول که حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون است کرده‌اند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.